Bland haggis och säckpipor

Eller hur jag lyste upp Edinburgh med min blotta närvaro.

Saturday, December 16, 2006

Mama I'm coming home!

Jaha, en dag kvar och sen blir det att ta sitt pick och pack och byta ett regnigt land mot ett annat. Läste i tidningen häromdan att här har regnat 40 dagar i sträck nu.. Man kan säga som så att jag har insett att det inte är så konstigt att Irland kallas den gröna ön (jag räknar här med att det inte är så fasligt stor skillnad på Irland & Skottland), det råder inte direkt nån brist på vatten och fårskit.

Sammanfattningsvis får jag säga att jag är nöjd med min vistelse här, Edinburgh är en fin stad och Skottland är ett bra land. Är sugen på att dra hit till sommaren igen, hyra en bil och köra runt lite i landet. Följer du med?

Och just det, imorgon ska jag käka haggis! Det ska bli mumsigt.



Now Playing: Ozzy Osbourne - Mama I'm Coming Home

Brought you by: Music Codes

1 Comments:

  • At 11:14 AM, Blogger Nej said…

    haggis låter läskigt.

    jag är också lite sugen på att avsluta min utlandsvistelse nu faktiskt. ses kanske vid jul?

     

Post a Comment

<< Home