Bland haggis och säckpipor

Eller hur jag lyste upp Edinburgh med min blotta närvaro.

Wednesday, November 29, 2006

Dagens tips.

Igår var jag på julmiddag med bågskytte-klubben. Det var skojigt, men mer om det en annan gång. När jag kom hem tyckte jag att det vore en bra idé att ta en C-vitamintablett (dad äd fördyld), en sån man suger på. Så jag gjorde det och sen gick jag och la mig. Men av någon anledning placerade jag tabletten under överläppen innan jag somnade. Min läpp verkade dock inte tycka om att absorbera vitaminer en hel natt, för när jag vaknade i morse hade jag i runda slängar en miljard blåsor under läppen, och aj! vad det sved. Det det gör för övrigt fortfarande.

Så dagens tips får bli: Somna inte med C-vitaminspiller under läppen. Om du nu hade planerat det.

4 Comments:

  • At 10:53 PM, Anonymous Anonymous said…

    Går det bra med B-vitamin? /Holmen

     
  • At 3:17 AM, Anonymous Anonymous said…

    Bra tips! Du verkar ha ett riktigt roligt schema framöver, när är det dags att åka hem med en fin malt till din favoritstorebror då?

     
  • At 4:03 PM, Blogger Jonathan said…

    Det beror på om jag har plats över i mitt bagage.. det kostar typ 8-10 pund extra per kilo om jag har för tungt bagage, så då kanske det inte riktigt är värt det. Om jag inte köper inne på flygplatsen förstås.. Hur var Black Bottlen?

     
  • At 11:52 AM, Anonymous Anonymous said…

    du har snart passerat tjorven som den mest smidigaste i familjen..

     

Post a Comment

<< Home