Bland haggis och säckpipor

Eller hur jag lyste upp Edinburgh med min blotta närvaro.

Thursday, November 23, 2006

Meningslost inlagg

Det har inte direkt hant nat roligt pa sistone, som ni kanske kan forsta fran foregande inlagg :) Men nu ar tva prylar strykna fran den listan, och imorgon ar det deadline pa datorgrafiken - kursen fran underjorden. Fast jag har trots allt rad att missa lite poang har och dar. Inte for manga dock, om jag vill undvika att sitta med en "Hjalpe til kaffe"-skylt i kisstunneln under Nordstan till varen..
Pa lordag ska jag till Glasgow och se Tool, det blir andra bullar det!

4 Comments:

  • At 8:36 AM, Anonymous Anonymous said…

    Rudie H.

     
  • At 6:54 AM, Blogger Nej said…

    This comment has been removed by the author.

     
  • At 7:21 AM, Blogger Jonathan said…

    Sjukt bra! Sag dem i somras pa metaltown ocksa, men detta var annu battre. Langre konsert osv. Den enda nackdelen var val att jag missade att det var fotoforbud, sa jag tog ett kort under forsta laten varefter jag blev haffad av vakterna och kastad over stanglset. Sen fick jag valja om jag ville bli av med mitt minneskort och stanna kvar pa arenan, eller behalla minneskortet och bli utkastad. Jag valde alternativ ett sa nu maste jag ga och kopa ett nytt minneskort... Nazis!

     
  • At 2:14 AM, Blogger Nej said…

    This comment has been removed by the author.

     

Post a Comment

<< Home