Bland haggis och säckpipor

Eller hur jag lyste upp Edinburgh med min blotta närvaro.

Wednesday, December 06, 2006

Invalido

Igar kvall tyckte min rygg att det var dags att sluta samarbeta med resten av min kropp, sa den sa knak och stangde igen butiken. Det ar sa harligt att det hander mitt i tentaveckan! Men hard som jag ar lyckades jag kravla mig upp ur sangen imorse (efter ett par yrselanfall och en bra stunds kallsvettande) och faktiskt ta mig till skolan. Eftersom det tog en halvtimma att fa pa mig kladerna missade jag forstas bussen, sa det fick bli en taxi. Taxi genom halva staden under morgonrusningtimmarna = obilligt. Jag lyckades dock genomlida tentan och det gick hyfsat, men det berodde nog mest pa alla painkillers jag knaprade imorse. Far hoppas det ar nagorlunda battre imorgon, annars blir det samma underbara visa igen!

4 Comments:

  • At 5:09 AM, Blogger Johan said…

    Oj. Det dar later inte sa trevligt alls. Nu skulle jag kunna forsoka vara lustig och saga att det beror pa att du har blivit gammal, men jag tycker faktiskt synd om dej. Som om inte tentorna var nog i sej... Hoppas att du klarar dom och att ryggen mar battre snart. Puss.

     
  • At 3:25 AM, Anonymous Anonymous said…

    HA HA

     
  • At 11:21 AM, Blogger Lilith said…

    Men usch, vad har du hittat på för att lyckas med det där??

     
  • At 12:19 PM, Blogger Jonathan said…

    Jag klippte tånaglarna. Det var inte att leka med.

     

Post a Comment

<< Home