Bland haggis och säckpipor

Eller hur jag lyste upp Edinburgh med min blotta närvaro.

Tuesday, December 12, 2006

Inne på sista veckan nu

Om en vecka är jag hemma. Det ska bli skönt!
För tillfället är jag i princip klar med allt som ska göras, förutom ett grupparbete som det är en del kvar på. Annars blir det en del utgång i veckan, massa småsaker som ska grejas med osv.

Igår var jag i Glasgow och tittade på Tenacious D, och det var galet bra! De grabbarna är hur roliga som helst :)
Så här kan det se ut:

2 Comments:

  • At 7:42 AM, Blogger Johan said…

    Hey kompis, jag undrar fortfarande vad som hande med din roliga konversation med Frida och de utlovade publikropen fran Tool. Puss.

     
  • At 7:47 AM, Blogger Jonathan said…

    Hehe, jag trodde inte att konversationerna var sa roliga anda sa jag tog bort dem :) Vad galler publikropen sa fick jag ju mitt minneskort till kameran stulet sa det finns tyvarr inte dokumenterat. Jag lovar dock att gora det pa nasta konsert. Eller forresten hehe, nasta konsert blir Kris Kristofferson i konserthuset sa det kanske inte riktigt ar ratt miljo =)

     

Post a Comment

<< Home